Case study HR marketingu
pro Safran Cabin CZ
Společnost Safran Cabin CZ je světová jednička ve výrobě leteckých interiérů. Navrhuje a vyrábí kuchyňky, šatní skříně a toalety.
Nedostatek pracovníků pocítili i zde. Požádali nás, abychom jim vytrhli trn z paty a pomohli do firmy přivést více zaměstnanců z Plzně a okolí.
Jaké nástroje jsme využili
Takto náročný cíl vyžaduje komplexní přístup. Proto jsme pro kompletní řešení postupně zapracovávali jednotlivé nástroje pro komunikaci.
- Komunikační strategie
- Kreativní koncept
- Outdoor aktivity
- Brandová kampaň
- Náborová kampaň
- Webové stránky
- PPC kampaně
- Správa sociálních sítí
- Trainee Program
Kreativní koncept:
delamedoletadel.cz
Při hloubkových rozhovorech se zaměstnanci jsme zjistili, že práce v letectví je pro veřejnost sama o sobě přitažlivá a samotný produkt je onou přidanou hodnotou. Produkt, který je součástí letadel.
A právě toho jsme využili při tvorbě kreativního konceptu.
Vznikla tak značka delamedoletadel.cz, která hrdě hlásí, co děláme.
Komunikaci jsme postavili na 3 pilířích
1.
Co Safran dělá a jak je pro společnost přínosný.
2.
Práce v zajímavém oboru letectví.
3.
Možnost růstu a seberealizace.
Náborová kampaň
V rámci náboru chtěl klient uchazečům ukázat, že možnost uplatnění v tomto oboru má opravdu každý a že zaměstnavatel má co nabídnout.
Volné pozice
Benefity
Možnost kariérního růstu
Čisté pracovní prostředí
Práce na 2 směny
Rozptýlení obav z neznámého
Brandová kampaň
Brandové kampaně jsou katalyzátorem výkonnostních kampaní. Ze začátku nikdo Safran (dříve Zodiac) neznal a to bylo potřeba kompletně změnit. Zároveň jsme z nařízení mateřské společnosti nemohli používat přímo značku Safran, proto jsme vše postavili na brandu delamedoletadel.cz
Pár věcí ze zákulisí
Provedli jsme rozhovory s vybranými zaměstnanci, abychom zjistili pozitiva i negativa zaměstnavatele.
Natočili jsme krátká videa, která přiblížila život ve firmě. Pořídili jsme fotografie z prostředí firmy i jednotlivých zaměstnanců.
Postarali jsme se o grafické materiály pro online i offline kanály.
Nečekaná výhoda ve vlastní značce
Původně kampaň vznikla pro firmu Zodiac Aerospace, která se v roce 2019 stala součástí skupiny Safran. Vzhledem k tomu, že jsme celou dobu budovali značku Delamedoletadel namísto značky Zodiac, náklady na změnu byly minimální.
Skvělý výsledek
7 měsíců
období 06–12/2021
2 176 474
Zobrazení reklam
110 093
zobrazení webové stránky
46 692
návštěva webu
578